Друк цінників є досить затребуваною послугою, оскільки в сучасних реаліях жоден магазин не може обійтися без атрибуту. За допомогою грамотного дизайну цінника можна підштовхнути людину до покупки, обігравши всілякі психологічні прийоми.

Що друкується на ціннику?

На ціннику прийнято розміщувати таку інформацію:

  • Штрих-код товару (створюється для зручності продавців та адміністраторів, тому що просканувавши його можна дізнатися вартість продукту, яка використовується в базі магазину).
  • Назва продукту та його кількість
  • Опис продукту дає змогу охарактеризувати продукцію.
  • Роздрібна та оптова ціна, якщо вартість відрізняється
  • Інформація про акції та спеціальні пропозиції
  • Ціна за кілограм або літр, дозволяє покупцеві порівнювати два продукти, які фасуються в різному обсязі. Таким чином видно чисту ціну за літр або кілограм.
  • Країна виробник продукту.
  • Назва вашого магазину, також користується популярністю нанесення логотипів, або використання цінників у фірмовому стилі вашого магазину.
  • Загалом на ціннику є вся необхідна інформація про товар, що продається.

    Чи потрібна послуга друку цінників?

    Послуга друку цінників користується великим попитом, оскільки багато закладів регулярно змінюють свою цінову політику. Незважаючи на те, що багато хто відмовляється або не бажає регулярно змінювати дизайн, до друку старого макета цінників все вдаються на регулярній основі.

    Коли необхідно приділяти особливу увагу дизайну перед друком цінника?

    Звичайно для звичайного магазину один раз створюється шаблон цінника, який потім використовується протягом довгих років. Але є певні ситуації, коли магазини наважуються кардинально змінити дизайн, створюючи тематичні цінники.

  • Свята, в сучасних реаліях кожне свято супроводжується відповідною акцією, цінник, приурочений до тієї чи іншої події, обов'язково приверне увагу покупця, а також зіграє на святкових почуттях. Таким чином, змусить купити саме той товар, який відзначений подібним чином.
  • Різноманітність акцій та знижок, якщо в магазині одночасно проходить дві та більше акцій на різних умовах – найкращим рішенням буде надрукувати два нові різновиди чеків з кардинально протилежними дизайнами. Дане рішення дозволить покупцеві швидше фокусувати свою увагу на акції, яка йому цікава, а відвідувача, який не знає, зовсім підштовхне до ознайомлення з умовами.
  • Багато магазинів одягу посезонно змінюють дизайн цінників, тому що наступають нові колекції - відповідно і цінник повинен мати іншу стилістику. Всі заклади, які так чи інакше пов'язані з модою та трендами, намагаються приділяти велику увагу такій дрібниці як цінники.
  • Якщо ви хочете суттєво підвищити кількість продажів у своєму закладі. Багато хто використовують старі, непривабливі шаблони цінників, через що втрачають певний відсоток потенційних покупців. Якщо дизайн створювався максимально грамотно, враховуючи психологічні фактори та характер цільової аудиторії – то результат буде відповідним. Це не просто слова, тому що до закладів по всьому світу за допомогою правильного дизайну вдається підняти продаж на кілька відсотків.
  • Де можна надрукувати цінники у Києві?

    Поліграфічна студія Широкий Формат вже протягом довгих років займається розробкою дизайну та печаткою цінників на папері, що самоклеїться, всілякої поліграфічної продукції. Для друку використовується якісне обладнання, тому якістю фінального поліграфічного продукту ви обов'язково будете раді.

    Телефонуйте та замовляйте друк цінників
    Є питання щодо послуг чи хочете дізнатися вартість друку цінників у Києві?