Дизайн фірмового стилю – це не дизайн будь-якого одного продукту. Фірмовий стиль – це сукупність логотипу, історії бренду, фірмового персонажа, фірмового шрифту, бланків, конвертів, папок тощо. Іншими словами те, що відрізнятиме вашу рекламну продукцію від інших фірм. Наприклад, компанія Х, поки не подбала про свій фірмовий стиль і розсилає свої комерційні пропозиції у звичайних білих конвертах, надрукованих на звичайному офісному папері без розпізнавальних знаків, а у вас і конверт і папір вже містить логотип, фірмовий персонаж і відрізняються особливим шрифтом. Цього цілком достатньо, щоби відкластися в пам'яті потенційного споживача.

Розробка дизайну макетів

Розробка дизайну макетів у загальному фірмовому стилі. Адаптація під різні носії та види виготовлення - офсетний, цифровий, широкоформатний, трафаретний друк, нанесення на сувенірну продукцію.

Разработка дизайна макетов

Які функції виконує фірмовий стиль компанії?

Фірмовий стиль дозволяє одночасно закрити кілька запитань:

  • Диференціюватися від конкурентів - це дуже важлива річ, якщо основний рекламний колір вашого конкурента червоний, ви можете використовувати синій, роблячи на це акцент, тим самим стає чимось протилежним. Образ антипода відкладеться у потенційного клієнта чи покупця у голові.
  • Підвищення впізнаваності. Фірмовий стиль має на увазі використання подібних патернів на всіляких виробах, тим самим ви людина в кожній речі пов'язаної з вашою компанією буде бачити вас. Якісний стиль дозволяє людині впізнавати та бачити вас навіть без логотипу, просто за кольором, способом подачі та фірмовим шрифтом.
  • Покращує довіру до вашого бренду та компанії в цілому. Фірмовий стиль – це невід'ємна складова будь-якої успішної компанії. Людина, яка вперше стикається з вами, буде відчувати більшу довіру, якщо у вас є відмінний стиль.
  • Прискорення процесу створення реклами та підвищення ефективності компаній. Наявність готових шаблонів та патернів дозволяє суттєво скоротити час на створення нових банерів, афіш, листівок та іншої поліграфічної продукції. Крім полегшення створення підвищиться успішність, тому що у людини відкладатиметься в голові образи, пов'язані з вами і ваша фірмова подача.
  • Створення цілісності бренду. Якщо щоразу замовляти розробку макетів для окремого поліграфічного виробу, ви витратите велику кількість коштів, при цьому отримаєте продукти з різним стилем. Замовляючи розробку фірмового стилю, над вашим проектом працюватиме команда дизайнерів, які приведуть все до єдиного зовнішнього вигляду та стилю.
  • Створення фірмового стилю займає певний час і вимагає витрати фінансових ресурсів, але фінальний товар з лишком окупить всі вкладення, зроблені у нього. Чому розробка фірмового стилю важлива як великим, і маленьким компаніям? Фірмовий стиль – це разове вкладення, яке перекриє усі подальші витрати на поліграфічну продукцію. З фірмовим стилем ви отримуєте готові макети для візиток, буклетів, брендбуків та іншої поліграфічної продукції. При цьому вони будуть мати схожі патерни і зовнішній вигляд, а також мати високий рівень якості. Замовити розробку фірмового стилю можна в поліграфічній студії Широкий Формат, за плечима наших дизайнерів більше сотні проектів для продуктів різних тематик, тому вони з легкістю справляються навіть з найскладнішими завданнями.

    Телефонуйте та замовляйте розробку фірмового стилю
    Є питання щодо послуг або хочете дізнатися вартість розробки фірмового стилю у Києві?